coca-cola!!

sitter nu i vår såå sköna sova med en kall cola det finns verkligen inget bättre såhär dan efter!
tänkte ge er en kort presentation om mina rumskompisar!
Emelie: en totalt galen 20årig australienska, hon är nog den galnaste människa jag träffat! haha men hon är riktigt rolig.. nu idag har hon bestämt sig för att hon ska färga håret blont(hon är egentligen nästan svart hårig, mörka ögon och mörka ögonbryn..) det vill hon göra bara för hon vill se ut som en h*ra en månad... ja men hon är iallafall precis sjövild! men ändå kul att bo med, men kasnke bara för 2 månader;)
Charles: en ganska chill 21årig fransman. hängde med han hela dan igår han är riktigt trevlig, han lärde mig att åka tunnelbana så nu är jag proffs på det!
nu ska vi nog gå och käka jag o mitt lilla nya gäng haha:)
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0