dag nr 3

tiden går faktiskt rätt snabbt även fast jag inte har så mkt att göra... eller klart jag har att göra, men jag har liksom inte direkt att gå till typ som ett jobb:)
vaknade klockan fem i natt igen men somnade om och sen nu vaknade jag vid åtta med huvudvärk, är det inte typiskt! men men på med glasögonen, äta ett äpple och en huvudvärks tablett så ska det nog snart gå över:)
hm vad händer idag, jag ska faktiskt gå o kolla på en lägenhet, jag hoppa verkligen att den ligger bra och att den verkligen finns(har ju blivit lurad förr liksom) lite jobbigt om jag inte hittar något innan lördag för då blir jag hemlös! nej då det klart det löser sig!
tanken var att jag skulle åka sån turistbuss idag med, sån man sitter på taket ni vet.. men det var inte så fint väder idag som igår så det blir nog inget med det tyvärr! kanske gå en riktigt lång promenad sen:)
nu ska jag snart gå ner o äta "frukost" vet ni va det va för frukost? wienerbröd, yoggi o juice.. mm vad fint! fattar inte ens hur man kan kalla det för frukost!
nåja önska mig lycka till med lägenheten!
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0