det blev inget central park...

jag gick tok vilse kom till ett industriområde! så jag gick o satte mig på ett fik spanade på massa folk läste lite och drack te som smakade som det luktar i en kaninbur..
sen skulle jag iallafall gå på toa på och frågade vart toaletten fanns.... då frågade han vad jag ville ha för smak på latten.. och för jag säga det själv så är inte min engelska så dålig så jag säger: toilatten på engelska... men vi fick oss i allafall ett gott skratt!
imon så flyttar jag in i det ny rummet ska bli så roligt att träffa människorna som bor där och att det börja hända lite utan att man går runt som en vilsen turist!
borde ta mig o hitta nått att käka.. ed tidsomställningen så känner jag typ ingen hunger..
men men skriver säkert mer sen!
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0