en låååång dag!

det känns som dagen har varit en evighet, men en härlig evighet! det är just för tidsomställning här är klockan tio över nio nu och hemma är hon tio över tre på natten!
i morse kändes det som att det var mot världen, fast på ett negativt sätt, alltså att jag var helst ensam! men sen gjorde jag valet mellan att dra täcket över huvudet fram till den 21 december eller att göra mig snygg och göra stan osäker! vad tror ni jag valde?
...göra stan osäker såklart!
jag borde egentligen inte shoppa något eftersom jag ännu inte har något direkt boende eller jag inget boende bor på hotell nu.
men jag shoppade ändå, hur kan man motså när det finns hela internets utbud på ett ställe liksom!:D
har tagit bilder så ska försöka lägga upp dom, men har som sagt tidernas segaste inernet...
just nu sitter jag o kollar på hollywood fruarna, men eftersom intenet är så segt så buffras det ju heeela tiden! ska snart hoppa in i duschen så jag kan använda alla produkter jag köpte på victoria secret idag!:D
ska testa att lägga upp lite bilder nu!
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0