en vanlig onsdag i NYC

va ute och gick en powerwalk i området istället och sprang på ett gym.. tror jag ska börja träna så jag får lite att göra:D driva runt är ju mysigt men träna på musklerna eller blivande muskler är ju heller aldrig fel!:D ska ta ett snack med pappa p om vad han tycker:P man får dessutom ett par timmar gratis p-tränar tid vilket är ett stort plus! det var en svensk som var p-tränare där det kändes helt konstigt att prata svenska helt plötsligt även om jag gjorde det igår. medlemsrådgivaren berömde mig iallafall för min engelska och undrade vart jag hade lärt mig så bra! men det kanske bara var ett säljknep haha!
ikväll har jag lagat lite mat till mina roomies, dom fick kokt potatis, kyckling, vitlöksås o sallad det var mkt uppskattat och frågade om jag hade ett stort matintresse.. det får man ju ta som ett stort plus!:D
vi fick en stor tv igår med men som slutade funka idag.. typiskt! så emelie(som har engelska som modersmål) tvingade mig att ringa o felanmäla den, för att jag ska lära mig engelskan i alla situationer! men det gick så bra så, dom kom o imorron sak vi få en ny kabel till den! fixar-elina!
fan idag känner jag mig typ helt gnällig och det är fruktansvärt tråkigt att hela sverige sover, iallafall dom jag känner! behöver bara gnälla o älta av mig lite.. hatar när man hamnar i dessa stunder.. ligger på min kära spikmatta nu och hoppas det kan släppa lite spänningar!! jag visade den för mina roomies dom trodde typ det var ett mordvapen haha dom hade aldrig sett den innan vilket jag tyckte var lite konstigt!
jag tycker dessutom att mina vänner borde skaffa skype så vi kan prata lite med:D
men men nu ska jag nog kolla på en film, emelie har visat en perfekt sida där man inte behöver ladda ner:)
sov så gott
kramkram!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Go morron...och nu sover du!!! Det är väl underbart med engelskan, det är ju bara du själv som intalar dej saker och ting...oavsett område! Det är väl bara det...prata på.."heja heja Emilie"...Gott med lagad mat efter över en vecka...din mat med ;-)

Puss min fakir, jag älskar dej!

2009-10-15 @ 07:17:31
Postat av: sabina

Bra Elina! du är säkert en höjdare på engelska! bara att du inte visste det själv! Nu e jag hemma, så nu har jag min mick till datorn..skypa snart! Ha en bra torsdag :) Pusskram

2009-10-15 @ 11:29:57
URL: http://sabinakarlsson.webblogg.se/
Postat av: daniel

inte ladda ner, vad e detta?

2009-10-15 @ 12:46:16
Postat av: alex

hej vännen! tänker på dig=) vi får höras snart! puss och kram

2009-10-15 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0