framme i det stora landet!

nu sitter jag här på mitt hotellrum med lite mat och ska snart lägga mig och läsa:)
resan har gått jätte bra, även om mina ben är svullna som stockar och jag inte kan få på mig mina stövlar...
jag delar badrum med en annan(men har ett eget rum) så hade jag precis duschat och ska gå in på mitt rum, hade tagit ed mig pyjamasen och så men ändå liksom, så funkar inte kortet in till mitt rum så jag får ner till receptionen i pyjamas och handduk om huvudet, härligt intryck;D
finns mkt att skriva men vet inte riktigt vart jag ska börja... jag har dessutom glömt adapter så det måste jag fixa imon med! annars blir det inte mkt med datan:)
jag måste ju börja med att erkänna att det känns ganska ensamt här nu, när man verkligen är helt ensam i en enorm stad, jag gick fram och tillbaka på samma gata innan fyra gånger och märkte inte att det var samma gata... men sen är jag säkert lite flygsnurrig med:)
aja nu ska jag äta upp o sova o ladda för en ny dag!!
kramkram

Kommentarer
Postat av: sabina

Heeej Elina :) Jag ahr som sagt tänkt på dig o hållt tummarna för dig!! tänkte på dig när jag satt på spinningpasset, "nu landar elina" :) Det kan kännas lite ensamt i början, jag smsade dig adrians nummer! Jag ska kolla lite, iaf jag kan ge dig lite nummer, till folk som du kan hänga med! Jag kommmer! hold on! Stor kram! Be strong, like the woman you're!Puss!

2009-10-06 @ 09:55:25
URL: http://sabinakarlsson.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Du missade en riktigt god spagetti köttfärs sås igår kväll.. Du får ha en mycket bra dag. Äventyra lite för min del också! :)

2009-10-06 @ 10:18:15
Postat av: Qarro

Ååh va spännande allt låter! Blir helt pirrig i magen, i fredags sågs vi inne på hm i malmö nu är du i ny?? Jag blir flygsnurrig haha! Ta hand om dig, känner jag dig rätt så kommer du både ha jobb o boende inom en vecka ;) Lots of love!

2009-10-06 @ 16:30:06
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/
Postat av: Katarina

Hej gumman!

Vad kul att du kommit igång här... så vi får följa lite med ditt spännande äventyr!!!

Lavv jo!

2009-10-06 @ 21:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0