fullt upp!

idag har jag fått känna lite på tempot o stressen måste jag erkänna! jag skulle ta mig från olika ställen dock bara från två olika ställen.. men men det är ändå ganska mkt när man är ny i en storstad! jag var ju först å kollade på ett rum som var helt okej som låg nära det hotellet som jag bor på nu! sen var jag o kollade på två rum som låg i SoHo. Ett mysigt område som jag nu har kommit fram till att det hade varit mysigt att bo i. Så jag ringde iallafall o sa att jag ville ha rummet då säger hon som hon inte sa på plats, att hon vill ha två hyror plus en deposition som tillsammans skulle bli 36000 svenska kr, fan tror hon att jag skiter pengar! men jag har skickat ett förhandlar mejl till henne nu iallfall:D hoppas hon går med på det!
jag skulle även bevis för mig själv att jag kunde hitta tillbaka till hotellet på egenhand, det gick sådär så det slutade med att det fick bli taxi iallafall..
hade ju tänkt att jag skulle hinna åka turist buss idag, men det blev inget med det har varit en upptagen kvinna idag:D
men under min stressiga dag så han jag gå och köpa mig en lunch o sätta mig i en jätte mysig park(nej inte central park:)) o äta och läsa en god bok! efter ett tag upptäcker jag att det är en ekorrepark! herregud vad tama dom var, jag skulle ta en bild den bara sträckte sig efter min kamera, en annan ekorre kröp upp på en gubbes axel utan att han märkte det han blev skit rädd hahah! det kom en gubbe och hans sköter som började prata med mig o frågade bland annat vad min bok handlade om... hittade på en historia för ville inte direkt berätta att den handlade om prostitution!
var tvungen att gå o köpa nått att äta nu det fick bli en smoothie och en kopp frön te som smakade skit men men känner att jag börjar bli lite sjuk...:( det får bli spikmattan o drycka i mig teet nu..
en sista sak bara som jag måste säga med rak rygg! att idag har två personer stannat mig och frågat om vägen plus att till den ena kunde jag tillomed förklara vägen:D
med det avslutar jag detta långa inlägg!
sov gott Sverige!
kramkram
Det är inte så farligt att vara ensam! livet är underbart!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hahaha jag skrattar högt när jag ser hur DU reagerar hur gubben blir rädd....Det är såååå kul att läsa vad du gör och dina upptäckter! Vi tokälskar dej hela högen här hemma och önskar dej all Lycka till med rummet idag! Pat och du sover nu....så han får uppdatera mej senare.....all kärlek till dej min

älskling, pussss puuuussss!!

2009-10-08 @ 07:23:29
Postat av: Katarina

Märkligt..skrev ett långt inlägg men det försvann...:-s...men det är väl jag;-)!!

Du, du är ju inte ensam...du har ju dej själv...och det är inte dåligt sällskap!! Toktokälskar dej hela högen här hemma, puuussss puuuuuusssssss!

2009-10-08 @ 07:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0