gårdagens shopping!

eftersom det inte ens går att ladda upp bilder just nu från kameran så har jag tagit lite bilder från datan på det jag har shoppat!
ser ut som dom är jätte långa, men dom är lagom och skit snygga!
äntligen! som jag har väntat på att köpa ett par vita converse, eftersom dom kostar 600 eller 700 hemma.. o jag köpte dom för 300 här!
en tunika som kanske inte ser så mkt ut för världen, men som är riktigt fin faktiskt!
en snygg klänning
underbara kofta, helt perfekt för det vädret som är här just nu att ha som "jacka"
ett par jeans(!) med lite tuffa detaljer!
sen då lite lotioner och underkläder från Victoria Secret!
jaha ja det var det det!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, vad fiiiint Elina! Koftan ser jättemysig ut, stövlarna med..ja allt...tänk på väskans vikt när du ska hemåt...du vet min övervikt (!) 4 dagar i Italien hahaha..ja menar äpplet faller ju inte långt från trädet ;-)

Puss min gnuss!!

2009-10-08 @ 08:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0