go dag!

nu sitter jag i soffan o ska bestämma mig vad jag ska göra med dan! har precis varit o ätit frulle/lunch med emelie. var ute igår på en otrolig barrunda, vi var nog på tio olika ställen! det var skit kul:) jag var ute med adrian och sen två av hans tjejkompisar från sverige också.. jag fix massa tips och knöt nya kontakter ute, o det är ju alltid bra:) men idag har jag en liten lågdag, igen.... men det finns sina anledningar. mitt liv har förändrats på bara en vecka på så många sätt, på gott o ont! jag tror jag ska hitta mig ett gym idag o köpa mig ett gymkort, jag har ju inget såå direkt att göra så då är det ju bara bra om man kan komma i form haha:)
men jag tror jag har bestämt mig för att åka till centralpark.. bara gå och rensa tankarna lite! det är underbart väder ute och då är det ju synd att sitta inne!
men skriver nog en rad eller två senare:)
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0