god kväll!

nu sitter jag här o hänger lite i soffan! ska snart sova tänkte jag, har vänt på dygnet helt och det är inte jätte kul blir typ att man sover hela dagen! idag har det varit skit väder här så har bara hängt inne:) men det kan vara skönt det med ibland:) imon ska jag ut o köpa lite kläder o småsaker inför helgens halloween vilket ska bli riktigt roligt! ta en vända till gymmet med tror jag, sa till dom att jag typ tränar fyra gånger i veckan när jag väll är i mina träningsperioder och jag har varit där två gånger på två veckor!
igår var jag o charles o spinnade, han har aldrig gjort det eller tränat på ett gym innan. men jag varnade honom att det var jobbigt och att han måste köpa vatten! han tog det lugnt och sa att han inte behövde nått vatten, jag la på hundögonen så han köpte tillslut en flaska vatten. passet var i 45 minuter efter 35 fick vi gå ut för då trodde jag han skulle dö! men men gjorde nått iallafall:) sen på kvällen var jag på bio med adrian vi såg en thriller som jag inte kommer ihåg vad den hette men den var asbra!
imon ska vi ut på ett ställe som är sponsrat av ferrari så det kan nog bli häftigt o kul:) en liten förfest inför helgen!
nästa vecka kommer jens hit wiiiiiie vad roligt det ska bli, nu framöver så känns det som det kommer folk som jag känner ända fram tills jag åker hem!
nej nu ska jag hoppa i säng o börja läsa en ny bok tror jag minsan!
sov så gott!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Katarina

...vilken bok blev det....?

Pusssss!

2009-10-29 @ 08:25:37
Postat av: Emilia

jag vill också åka till new york, låter underbart när du beskriver staden!

2009-10-29 @ 21:02:21
URL: http://emiliabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0