god morgon!

nu sitter jag här i min säng, har faktiskt lite hemlängtan idag:( vilket är ganska jobbigt... får se till att hitta på massa saker idag så jag inte tänker så mkt på det...
igår var det iallafall en händelserik dag, jag o fransosen träffade det svenska lilla gänget. dom var super trevliga och det var skönt att höra lite svenska röster!:) så vi käkade lite thai mat och sen gick vi o drack eftermiddags öl:) jag har lärt mig dricka öl nu, lite iallafall!
sen på kvällen kom fransosens en tjejkompis o skulle bjuda på mat, det blev fransk mat typ.. nästintill råa biffar o potatis.. sååå äckligt! men jag var svinhungrig så jag fick så snällt äta upp..
idag ska jag träffa en annan svensk tjej som plugga här i NY så det ska bli skönt att höra en svensk röst igen!:)
eftersom jag hr hemlängtan just nu så är jag inte så inspirerad av att skriva menmen..
skriver mer sen istället då jag hoppas jag fått upp humöret lite.
kramkram

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men du min lilla stjärna!

Klart du har hemlängtan annars får jag paaaaniiiiik :-D....men ödsla inte tid och energi på att ha det nu, för jag loooooovar dej allt är som vanligt och allt det finns kvar här hemma!! Njut, upplev, ha roligt och knyt nya kontakter nu!!

Ha nu ännu en spännande dag, så hörs vi snart!

Älskar dej så!!!

2009-10-13 @ 16:46:12
Postat av: Cajsa

ååh elina, du klara ju detta med världens glans.. du ser ut att ha de toppen där borta.. saknar dig men tiden går för fort för att gnälla.. vi ses snart snäckan. va rädd om dig kramar och pussar Cajsa

2009-10-13 @ 19:26:07
Postat av: Cajsa

fast har iof svårt att tro att du lärt dig dricka öl.. upp till bevis när du kommer hem Darling :D

2009-10-13 @ 19:27:33
Postat av: Katarina

Ja, men Cajsa...jag har med svårt att se Elina med en ölsejdel....och sen misstänkt gangster...vad kommer hem till jul...? Hon är välkommen i alla fall!!

Kram och puss!

2009-10-14 @ 09:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0