heej hopp!

nu är jag på en aningens bättre humör.. det var en riktig turbolent morgon.. men men livet kan ju inte alltid vara en dans på rosor!
idag träffade jag den svenska tjejen som faktiskt har en namn, Elinor, hon är konstigt nog också från hbg men vi kände inte så många gemensamma vänner:) en jätte gullig tjej så det blir nog en utgång med henne o hennes kompisar på torsdag roligt! sketa roligt! sen strosade jag lite o hittade en supermarket wiiihooo! så nu har jag handlat på mig lite mat.. skönt det blir så dyrt i längden att äta ute! men ikväll blir det nog bara mackor orkar inte lika nått...  sen blir det nog utgång med adrian o hans vän så det ska blir roligt:) behöver hitta på lite nu känner jag! eller komma ut o dansa iallafall;D
joho du cajjan jag har druckit lite öl nu varje dag sen i lördags:D haha det är ju inte så gott men när det inte finns cider så får man ju ta sig en bärs!
nu ska jag hoppa in i duschen sen göra mig snygg för kvällen!
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0