installerad i den nya lägenheten!

nu ligger jag i min säng o har precis vaknat! igår va jag ute för första gången.. jag bara hängde på emelie (min ena rumskompis) o henns kompisar.. hm det var väll sådär! vi var på en bar där hetro killar som egentligen är bögar var.. men men tjejerna är jätte roliga!:D
dan igår var så händelserik.. först kom jag till lägenheten träffade min andra rumskompis charles, vi gick o tog en kaffe o tog ut mer pengar för hyran.. sen gick vi o köpte lite lunch o gjorde här hemma. sen åkte vi till centralpark(äntligen!) träffade adrian. så kul att träffa adrian igen:D
sen gick vi o träffade charles vänner, men dom pratade bara franska med varandra så det var inte jätte roligt...
sen gick vi hem hit förfestade sen gick vi ut!
skriver mer sen!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0