jag vill inte åka hem!

man kan inte annat än att älska den staden! herregud vad jag trivs! kände mig lite låg innan när camilla hade åkt o ja jag bara gjorde det.. min roomies märkte det direkt och la verkligen ner energi på att jag inte skulle vara låg. så vi gick ut o satte oss på en bar drack lite drinkar o bara pratade, så söta! och ja nu är klockan snart halv sex här på morronen nu ska jag verkligen sova ut känns inte som jag sovit sen i fredags!
idag har jag o camilla varit turister, vi åkte till brooklyn bridge men gick dock bara halva o tillbaka:) sen så lärde jag henne att ta "pågatåget" in till 5th ave, eller ja eftersom jag är nybörjare med så hamnade vi lite fel men hittade rätt tillslut. sen så stog vi i typ lite mer än en timme i kö för att komma upp till toppen av empire state building. mkt vacker utsikt men vi var är typ i 20 min sen åkte vi till camillas buss o hon åkte tillbaka till boston:( men hon kommer nog snart igen!
bilder hade jag så gärna lagt upp men det är så störande att det inte funkar att göra det...
men nu ska jag sova en sväng!!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stopp, tjena och HALLÅÅÅtgggggggggggggggy (Elvis steg just på tangentbordet...) vad är det för rubrik...tänk på att jag läser!!!

Underbart att du har det så bra!! Njut som attan och ha bara så kul som du kan ha!! Vi längtar i alla fall efter dej, massor av kramar och pussar från familjen på Öland!! Vi äääälskaaaar deeeej!

2009-10-27 @ 21:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0