kontaktannons..

vet ni vad jag just gjorde,, jag svarade på en kontaktannons. det var en tjej som var ny i NY precis som jag fast hon kom den 1 oktober hon letade efter vänner. det kanske låter desperat (vilket det kanske lite är) men jag svarade på den och sa hur min situation var eller är! hoppas hon svarar för i såfall blir det min första vän- blind-date. haha vad gör man inte för lite nya vänner liksom!
nu ska jag greppa tag i en god bok och pilla lite i naveln, sen ska jag knoppa in!
sov så gott!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser de inte alls som de skulle vara desperat. Ett sätt att hitta vänner bara. Hur skulle man klara sig utan vänner. De går ju inte. Kan ju inte bara stoppa någon på gatan - Hej hej ska vi gå och ta en fika..haha. Kanske hade gått men iaf. Att lägga ut en annons och svara på en annons tycker jag är riktigt modigt. Inga verklingar här inte! ;) Go fore it! Back dax så Puss puss

2009-10-09 @ 07:41:35
Postat av: Katarina

Hej hjärtat!

Det är väl helt kanon:-D Samma situation, perfekt!! Då har ni ju det gemensamt, sen visar sej resten och då blir det ett val!!

Jag älskar dej!!

2009-10-09 @ 10:04:11
Postat av: malin

tycker de låter spännande :) nä ja ska bo med sofia igen, lite tidigt att bo me erik nu hehe om ja får den sålt e ja inte fast på ica och kan börja tänka på att göra annat :) du ser ut att ha roligt iaf :D krams

2009-10-09 @ 11:30:11
URL: http://mjaouliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0