NYC är helt galet!

har nu gått o lagt mig i min stenhårda säng.. är egentligen inte så jätte trött men måste ändå sova! igår hade vi roomies en skit kul kväll ut vi typ bara barhängde men vi gjorde vår lilla familj starkare:) jag sov till två idag så det blev en sen kväll igår.. idag har jag typ inte gjort alls mkt, jag o goran (min nya roomie) var i little italy och åt en bakis pizza fina grejer det! det var trevligt iallafall det har varit underbart väder idag så vi satt på uteserveringen känns konstigt att göra det när det snart är november liksom men men! sen har jag typ bara gjort inget idag. det har hänt en heeeeelt sinnessjuk sak idag vill bara nämna det men det är en liten hemlis;) kan ju inte berätta allt här i bloggen eftersom jag inte vet vilka som läser den;P
imon ska jag besöka gymmet för första gången, jag o lizzie ska gå på poledancing haha det ska bli sjukt kul! jag har ju annars rätt så stela höfter så dom ska mjukas upp nu! sen blir det drinkar hela kvällen o på natten kommer min gamla klasskompis camilla!
just nu känner jag bara att NYC rockar så extremt så jag aldrig mer vill flytta här i från. Här händer det verkligen saker som det annars bara gör på film! te.x det som hände idag, det kommer typ hålla mig vaken inatt haha!
nu ska jag nana!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jaha...och hur nyfiken blev jag nu då...väntar på att du ska vakna....



Pusspusspuss!

2009-10-23 @ 09:10:48
Postat av: Johanna E

Nyfiken nyfiken nyfiken....

2009-10-23 @ 10:14:15
Postat av: sabina

Haha I agree! helt galet! livet leker!

2009-10-23 @ 20:51:31
URL: http://sabinakarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0