packning!

nu är det dax att börja packa ihop mina saker så jag är redo imon så jag bara kan ta mitt pick o pack och åka till den nya lägenheten!
jag blev akut hungrig så jag gick till mc donalds för att käka så i kön jämte världens sötaste lilla choklad-flicka, hon va nog fyra år kanske! hon va där med sen pappa, han såg ut som en kille i en typisk gangsterfilm. stor tröja, hängiga byxor, bandana med keps över och flätor bla bla bla ni hänger med på vad jag menar. Han var såå påverkad, tror jag eller så var han bara trött... men hans ögon var så jädra röda! såg ut som han åkt på värsta ögoninflammationen! så himla ledsamt att se denna lilla söta varelse med en såå påverkad pappa... livet är orättvist..
men sen skulle jag gå och ta ut pengar iallafall, dom ska ju ha lite mer pengar imon för lägenheten. tror ni att det gick ta ut? absolut inte

Kommentarer
Postat av: Qarro

Jag visste att du skulle hitta ett ställe fort! Hoppas det blir bra med det rummet. Det är så spännande o läsa varje dag vad du har för dig! :)

Lots of love!

2009-10-10 @ 17:58:32
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0