seg söndag...

sitter i soffan nu och bara glor ut tvn typ.. var ute en sväng igår det var roligt men har inte haft kvällen i mitt liv här ännu!:) men jag känner att det laddas upp till det nu!
så himla roligt! facebookade lite igår med camilla från mina gamla klass o ja på en kvart bestämde vi att hon ska komma hit nästa helg! hon bor typ i boston så det kommer bli hur roligt som helst! har liksom inte sett henne sen studenten och nu två år senare så ses vi helt random i NYC istället! det ska bli tokkul att träffas!
idag ska jag bara vila, sen ikväll blir det nog en bio med lizzie en störtskön tjej som jag lärde känna igår känns som vi känt varandra hela livet typ! haha härligt när man träffar sånna människor:D
i veckan så blir det fikor, jobbsökande(ska till ett ställe på tisdag får se om dom vill ha mig:)) sen måste jag börja använda mitt gymkort med! så det inte blir som hemma att jag bara äger ett sen inget tränande! men annars så är det en skön o lugn vecka:) snart kommer jensa biten med o då ska vi gå igenom alla turistsaker och verklgen bara leva livet:D
nu ska jag vila en stund!
köpte en elina klänning igår!:D
kramkram

Kommentarer
Postat av: Qarro

Jättesöt! Gillade verkligen urringningen!

2009-10-19 @ 15:47:16
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0