tidig morgon!

sitter här o grubblar lite i min säng var jag ska börjar dagen, det är fortfarande morgon här, klockan är sju och jag har snart varit vaken i en halv timme. tidsomställningen kommer nog gå bra snart men just nu är den lite snurrig vaknade vid halv fyra i natt o var döpigg... lite småjobbigt!
tråkigt att jag missade en sån god köttfärssås, får tar igen det när jag kommer hem sen igen... till jul:) du borde komma hit istället för DU missar en upplevelse!:)
tack sabina! ska gå och fixa ett kontantkort idag med, virrade runt igår och letade frågade folk, men dom snackar om blocks hit o blocks dit.. fattade inte så mkt längtar tills jag kommer in i den svängiga amerikanskan!
nu ska jag sätta mig o glo ut en karta så jag hittar runt här i stan idag, får ta min gympisar så jag orkar att gå en hel dag...
hörs senare kram kram!
(ska försöka lägga upp lite bilder, men det internetet jag sitter på nu är lite för segt!)

Kommentarer
Postat av: sabina

åhhh att du är där nu, jag fattar inget!!! :))) köp från T-mobile/ AT&T ibland kan du få en billig mobil på köpet.. för tp 19$ ! STOR kram! fick du tag på Adrian?? puss puss :)

2009-10-06 @ 16:32:25
URL: http://sabinakarlsson.webblogg.se/
Postat av: Jennie

hejhej :)

hur är det med dej?

kram

2009-10-06 @ 18:20:29
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej här igen!



Vi håller alla tummar i hela familjen på att det gått bra idag :-)

Vi önskar dej allt det bästa, för det är du värd!!

Kärlek i massor från la familia:-*

2009-10-06 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0