trött...

idag känner jag mig bara helt slö o lat typ.. också lite nere.. fick reda på att det stället som jag börjat "jobba" på inte kan dela ut lön. så det gör ju att det förändrar situationen en aning. så sitter inne nu och tar mig en tankeställare om jag ska fortsätta eller inte. visst det är bra med kontakter o så men det kan jag ju få på ett annat ställe med! jaja..
ska gå o träna sen så det blir bra!
åt lite så ben&jerrys glass till frulle så nu mår jag helt illa.. haha gud vad jag känner mig gnällig idag..
ska nog kanske vila en stund sen vakna på en bättre sida!
hejsålänge
kramkram

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja med tanke på att du bara varit där i drygt 2 veckor,varav ena veckan var full fokus på att hitta ett boende...så har du väl redan skapat massa av kontakter...nog att man kunde tänka sej en låg lön...men ingen alls...nej, jag håller med dej! Du har gjort heeelt rätt...det finns dolda möjligheter ;-)någon annanstans... Den uppskattning du får kommer att leda till nåt...ta det luuugt!!!

Älskar dej, hörs i morron!!

2009-10-21 @ 23:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0