utgång!

idag har jag fått en helt annan bild på fransmän som faktiskt kan vara riktigt trevliga!:) jag o fransosen satt och glodde film fram tills fyra typ sen fixade vi till oss lite o sen gick vi till en kareoke bar(jag sjöng inte men han gjorde haha) så träffade jag massa nytt folk så det var riktigt roligt!
jag åt just mitt första mål för dagen efter frukost(moget) så nu har jag helt ont i magen men det hindrar inte mig för att göra denna kvällen till skit kul:D
har haft en rolig dag och imon ska jag träffa en svensk tjej som verkar hur rolig o mysig som helst! det kommer bli en riktigt rolig o mysig helg, jag känner det på mig:D
sov så gott!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Katarina

Härligt härligt!

Men varför sjöng inte du...då kanske du gör sångkarriär i NY!!! Kom ihåg taxichauffören med magiska bilen;-) hahaha!

Älskar dej!!

2009-10-17 @ 08:24:34
Postat av: Bjerkhoel

Måste säga att dt e jättekul att du uppdatera bloggen så mkt alltid kul att läsa :) ser upp till dig som gör detta på egen hand !! all lycka till dig kram vännen

2009-10-18 @ 00:13:10
Postat av: Katarina

underbart att se dina vänners kommentarer till dej....kärlek!

2009-10-18 @ 00:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0