våga gå mot strömmen!

det kan man säga att jag har gjort idag.. kom ju ut på stan när det var "sluta jobbet rusning" det spelade ingen roll vilket håll jag gick åt utan det kändes som jag gick mot strömmen i vilket fall! jag blev helt slut av det så nu sitter jag på hotellet igen:D längtar tills jag flyttar till det nya rummet och jag ska bo med en 21 årig australienska och en 22 årig italienare, så man börjar få lite umgänge liksom! gå ut och sätta sig på ett fika snacka massa skit, gå ut och dansa hela natten lång!
men denna vecka i sällskap av bara mig själv har varit så otroligt givande, bara denna veckan har jag lärt mig så mkt! imon tänkte jag ge mig på tunnelbanan så jag inte behöver åka taxi (det gör mig spyfärdig av bara tanken) visst man kommer direkt till sitt mål men trafiken här är inte klok! så imon får det bli en tunnelbana utflykt...
idag var egentligen tanken att jag skulle gå till centralpark men sen när jag skulle gå över gatan o kollade åt höger så såg jag times square så gick jag dit istället, det var coolt men det är nog bättre på kvällen.. men på lördag så ska jag med adrian och några av hans vänner på pick nick o fotboll i central park så ska ta en närmare titt på det då:D
nu ska jag läsa en god bok! sen blir det nog en stor te på starbucks ikväll så min förskylning kan gå över nångång!
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0