YES I (WE) CAN!

FIRED UP, READY TO GO!!


citat: min käre landsman...

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller tummarna:)

2009-10-08 @ 08:22:39
Postat av: Katarina

I skrivande stund är klockan 03.00 hos dej, du sussar gott hoppas jag...drömmer väl om rum och dollar som flyger... sa-an i gatan vad det verkar kosta...Pat sover med här...han bad om sovmorron, antar att ni konfererade en del hahaha!! Jag är såååå nyfiken på fortsättningen, men tummarna börjar vitna nu efter att knutit dom stenhårt några dagar...men lovar att dom förblir i detta läge ;-) Jag älskar dej i det oändliga!!!! pusss hörs senare på nåt vis!!!!

2009-10-08 @ 09:04:04
Postat av: Jeppe

Håller alla tummar härifrån också för dig Flinelina!

2009-10-08 @ 11:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0