aliens?

glömde berätta en sak som hände när jag o daniel hade vår sambodag... en typiskt sån sak som jag kan bli såå himla irriterad på, och att jag inte fann mig!
vi gick ju ut och åt sen på kvällen, vi satte oss ute för att det är roligt att titta på folk + att det var fint väder.
så kommer det en pappa med sin dotter, dottern hade en jätte fin kofta på sig och daniel sa att vi redan hade sett henne under dagen. så det blev att vi glodde ganska mkt för att reda ut om det var hon.
-ALIENS! säger pappan
-vadå? säger daniel
- Ja ni tittar ju på oss som vi vore aliens?! säger pappan
- .......-säger jag o daniel
Visst det är han som har problemet, men nu tittat vi faktiskt av en god tanke. Men den gubbe trodde ju givetvis att vi antingen pratade illa om dom, eller att vi inte hade något att prata om med varandra...
jag vet inte, men uttrycker man sig så?

Kommentarer
Postat av: Qarro

Definitivt inte. Ni skulle då svarat "E.T phone hooome!" ;)

2009-09-01 @ 20:18:00
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/
Postat av: Katarina

Stackars den dottern med sån pappa....prata om att tycka sin pappa är pinsam...Själv kan jag få höra att jag är pinsam mammma för jag pratar mycket ;-) men inte om aliens då!!!

Pussokram!

2009-09-01 @ 20:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0