äntligen ledig!

nu har jag avslutat mitt sju dagars pass och har två dagar ledigt!
imon kommer min kära mary! vi ska till malmö och kika lite, ska bli dömysigt! vill hitta mig ett par paljett tights och en paljett jacka, dock inte att ha ihop, vill inte se ut som en översmyckad julgran!
ikväll var vi ute och åt, efter att inte kommit i en klänning som jag köpte för drygt ett år sedan så unnade jag mig en räksallad!.... så frågar jag vad som är mer i salladen.. så säger servitrisen: mmjo det är sallad i den! nähäää det menar du inte.....?!
sen kommer den in med lite sallad o räkor och och så mkt pasilija så jag fattar knappt, grejen är bara den att jag hatar pasilija... men jag pillade bort och höll god min!
nu ska jag hoppa i säng!
hörs imon!
kramkram

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Jättefin blogg du har! =) Allt bra med dig förresten?

2009-09-04 @ 16:50:44
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0