stark lök....

hur gör man när röd/gul löken är så stark att man inte kan skära den utan att gråta som ett litet barn? jag tycker lök är så gott så jag vill inte strunta i den...
men jag kom tillslut på ett litet tips som funkade en aning;)
idag har jag avverkat min sjätte arbetsdag, på drömfabriken.. ICA! den sjunde imorgon sen är det två dagars ledigt, heeeelt underbart!
men med tanke på att om 13 arbetsdagar så ska jag gräva ner mina stålhettor så långt ner i marken så dom aldrig kommer återfinnas och lägga ica bakom mig och leva livet i NYC, så känns ändå inte dagarna så långa!
nu ska jag dyka ner i min goa nötpåse och halvglo på tv!
(jo jag har tio fingrar!)

Kommentarer
Postat av: Qarro

Mitt jägartips! Simglasögon! Det är genialt! Prova:P

2009-09-02 @ 20:44:28
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/
Postat av: Katarina

Ja, gör som du gjorde när du var liten och skar lök...sätt på dej cyklop....tror vi har ett foto på det nånstans!!!

Pussåkram!

2009-09-06 @ 12:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0