underbara fredag!

idag är det den 11 september och jag har så passande valt att lägga min avskedsmiddag (för NYC) eller vad man ska kalla det just idag! solen skiner ute och jag ligger fortfarande i sängen, men tänkte snart röra mig uppåt... göra mig en goe frukost och kolla på Våra bästa år. det programmet är verkligen väldigt passande när man jobbar skift som jag gör just nu!
tittar man inte på tre veckor så är dom ändå i princip samma scen sen när man väljer att börja titta igen!
ska ner en sväng på stan idag och se om jag hittar något snyggt för kvällen:D
menmen hörs senare!!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Katarina

Önskar dej en riktigt ROLIG kväll!!

Ta vad du vill, en skönhet som du klär i allt:-)

Goa goa kramarna och pussarna!!!

2009-09-11 @ 12:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0