varit ute och promenerat....

med femton cider... herregud vad jobbigt och varmt! när jag skulle ner till stan så tänkte jag inte på att jag skulle till systemet innan jag gick hem! men nu är jag hemma och skulle behöva absolut torr på hela kroppen!
jag hittade iallafall en klänning som det får bli ikväll, tror eller vet att det blir toppen!
men iallafall den bästa nyheten.. jag har suttit och sökt lite lägenheter, vilket är toksvårt... hittade en som var jätte fin så kollade jag inte direkt vad den kostade utan sökte bara efter jag sökt så såg jag att den kostar 24000 i MÅNADEN! för 15 kvm... mm det kostar att ligga på topp!
men iallafall så hittade jag bl.a ett ungt par som hyrde ut sin undervåning i deras lägenhet som nu har hört av sig tillbaka så det väcker lite hopp! hoppas hoppas hoppas!
nej nu ska jag hoppa in i duschen!
hade bra kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0